bitter som tusan.. :)

Sådär lagomt uttråkad för stunden, sådär lagomt fundersam & sådär lagomt sugen på att bara göra något roligt av den här tråkiga stunden! men vafan, klockan är strax över 23 en onsdagkväll här i Piteå stad, längst uppe i sverige, där folket från andra delen av Sverige tror att vi rider på renar till skolan, ja vad ska man då göra? He finns åssit å inget att göra alltså. Just nu så måste jag nog vara den mest bittra människan alltså.. :) Meeen vad gör man ? Jag får väl bita i det sura äpplet & ta emot vad livet har att erbjuda en dag som den här, i snödränkta, lilla Piteå stad. Men Piteå är ändå underbart, på något sätt, jag valde ju ändå bort Östersund... :) Nä nu orkar jag inte filosofera nå mer.

Peace and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0