God Jul!

Julafton idag, jag och hjärtat började med att julmysa framför tvn & såg en bra film på 3an, sen så åt vi en god frukost! :) Just anlänt till mamma där julen ska spenderas, mysigt!! :) Är riktigt glad idag! Snart kommer resten av familjen, känner på mig att den här kvällen kommer bli underbar!

Snart är de nyår & då har jag & Mattias bestämt oss för att åka iväg & bo på hotell, ingen av oss vill stanna här i Piteå, vi vill helst bara få vara tillsammans han & jag i en mysig stad, kanske blir umeå igen vem vet :) de senaste dagarna har varit jobbiga, men det har gjort att vårat förhållande har stärkts, otroligt mycket. Jag känner mig lyckligare än någonsin! :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0