back

Nu är man hemma i P-town igen, kunde inte hålla gråten inom mig när vi skulle åka. Kändes sjukt jobbigt att åka ifrån syrran & Alvina, men jag har haft en underbar vecka med dom! Saknar dom som fan. Men det dröjer inte länge innan vi ses igen.

Väl framme i staden, när vi precis klev av bussen & hade gått några meter så hittade vi en hundring liggandes på marken, oväntat som fan men kul. Spenderade den på lite snacks, därefter blev det en tung promenad hem med en tung jävla väska & en klagande Malin med ett humör som hette duga. Nåväl, vi ÄR tillbaka i P-town & nu börjar en ny vecka med jobb, praktik & det gamla vardagliga, men jag tänker inte vara bitter. Jag trivs ju faktiskt sjukt bra & det rullar på som det ska. Det blir ju vad man gör det till! ;)

Bilderna från denna vecka i Kalix ska jag lägga in imorgon eftersom jag är galet trött just nu & jag hade tänkt hooka med john blund. Imorgon ska jag följa med Malin när hon ska tatuera sig, kan bli intressant :)

Med det säger jag Peace and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0