be aware

Jävligt soft väder idag & det uppskattas för då ökar ju bara lusten att promenera så jag ska vänta tills M kommer hem från jobbet & sen ska jag dra med han ut på en långpromenad! Praktiken idag gick superb & så blir det Fredag nästa, men till veckan så ska jag vara på Måndag & Tisdag för då är det dags för inventering! :) Känns ändå kul att få testa på det, så jag längtar. :) Nu ska jag dock slita mig från datorn, dra på mig glajjorna & sitta ute i solen tills M kommer hem, så med det säger jag Peace Out.

Kommentarer
Postat av: Mamma Anki

Va du är härlig gumman. Jag blir alltid så glad när jag läser de du skriver på din blogg. Du verkar så glad o uppåt nu för tiden. Jag ÄLSKAR dig!!! KRAM Mamma

2010-04-21 @ 23:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0