be proud of who you are

Känner för att skriva av mig lite, men jag föredrar inte att skriva om vadsomhelst eftersom att detta är en blogg som kan läsas av vem som helst. Haha :) 

Igår innan jag somnade så gick tankarna igång, tänkte bakåt en hel del, vilket jag ofta gör nuförtiden. Hade det varit några månader sedan så hade jag förmodligen förträngt det mesta, åtminstone alla misstag jag har gjort. Nu däremot så föredrar jag att tänka tillbaka på det, nu tänker jag "vadfan, det var då, nu är nu". Känns mycket bättre att INTE förtränga det & låtsas att det inte påverkar mig minsta lilla, för så är det ju inte. Mina misstag är något jag måste leva med. That's it :) Det lönar sig fan inte att förtränga saker, jag mår inte bättre av det. Deusstom, att kunna stå för sina misstag, är bra.. Eller starkt skulle jag nog vilja säga.

Jag säger som Johann Kaspar Lavater: 
Att erkänna ett misstag är att tillstå att man blivit klokare.



När Mattias slutar jobbet så ska vi gå förbi Korpen & kanske införskaffa oss ett träningskort, först ska vi höra om man får testa ett par gånger. Har ändå inte tränat sen jag bodde i Östersund & jag är ändå den som föredrar promenader & joggingturer, skulle vara ganska fail om man fixar ett kort & så känner man att "nä fan, hit orkar jag inte gå nå mer". Det återstår ju att se :) Jag & Mattias får se till att peppa varandra! Jag känner dock att styrketräning skulle göra gott & jag minns hur sjukt bra jag mådde i kroppen efter varje träningspass när jag bodde i Östersund. 

Nu ska jag chilla ett tag sen ska jag göra mig klar innan jag drar vidare till stan & möter upp Mattias. 

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0