då ska det klickas hem

Har suttit & kikat runt på lite kläder, smycken & annat kul på internet & detta ska jag klicka hem snarast! Har aldrig riktigt varit en keps-typ men konstigt nog så har jag alltid lånat Mattias ljusblåa kepa, därför ska jag klicka hem en egen i min size :) Perfa till sommaren!

Älskar turkos så den här blir awesome. 



Jag älskar Peace märket så jag ska även klicka hem dessa smycken. Örhängena har jag ju redan i guld :) Har funderat & jag tror jag ska tatuera in Peace-symbolen på handleden, i ett litet format. Men det ska jag tänka igenom ett tag till, är jävligt noga med vad som ska ristas in i min hud. höhö.







Nu ska jag snart glida förbi Malin & chilla där ett tag!

I'm out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0