deciding what i know is best for me

Nya kategorier, lite mer ordning hehe.

Jag hörde att det är sommar på g? Åååh vad jag älskar vädret idag, shit vad underbart. Jag började dagen med att gå på stan med pappa, vi kollade runt lite & tog en fika :) När han for hem så stannade jag kvar i stan & kikade runt. Hittade ett par najsiga leggings på Vera som jag ska köpa, men ska först lämna tillbaka dom jag köpte igår på Gina så då tog jag bussen hem för att hämta dom & nu sitter jag här.

Nu har jag bestämt mig. Ska tatuera in Peace symbolen på handleden. Tror det blir awesome!

Ciao!








Kommentarer
Postat av: Ida

Jag ska tatuera in ett peace-märke på mitt höra fuck-you-finger :D hihi

2010-04-15 @ 01:34:42
URL: http://idoddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0