Filmtips, tack :)

Eftersom att det härliga vädret försvann ganska snabbt i morse så drog jag till mamma & hälsade på istället, tog det lugnt där ett tag & färgade hennes hår. Sen for jag förbi pappa ett tag också. Efter det hämtade vi upp Mattias på Furu där han har varit på en 8 timmar lång konferans idag, huvva vad frustrerande det måste vara att sitta still i 8 timmar?! Jag hade nog inte varit på sådär jätte bra humör efter det.. Vi gick en snabbis på stan i jakt på lite inredningsgrejjs men ingen av oss hade nog speciellt mycket inspiration idag så det får vänta. Ska ju planera in en tripp till Ikea snart! :)

Ikväll ska jag ha film-maraton för mig själv, äta något gott, måla naglarna, ta ett fotbad & bara må väl, det gillas! :) M ska umgås med en polare så jag tycker det är passande för lite egentid, blir ju lätt så att man blir för klistrade när man är sambos, men inget jag klagar på egentligen! :)

Någon som sett Brooklyn rules? Tipsade om den för länge sen men kan ju lägga upp en trailer om någon kanske behöver filmtips.

Förresten! Jag själv hade behövt lite filmtips så lämna gärna en kommentar & skriv en bra film :) Skulle uppskattas!

Peace out.



Den verkar kanske inte så bra när man ser trailern, men den är faktiskt sjukt bra & jag tycker den är sevärd :)

Kommentarer
Postat av: S

The road är ganska bra :D

2010-04-15 @ 18:04:00
Postat av: josse

Men det blir nog kanon! :D ja, du har ju inte sett den på riktigt än ;o haha =)

2010-04-15 @ 18:29:32
URL: http://jossus.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Samma här, allt är bara bra :). Vad har du för dig nu för tiden :)?

2010-04-15 @ 19:11:39
URL: http://jennifernording.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Än så länge är det inte så mycket annat som händer , än att jag är mammaledig.. Träffar andra mammor och barn , promenader, städning till tusen hemma.. mat , blöjor osv :). haha men det är härligt :)!.

2010-04-15 @ 22:42:06
URL: http://jennifernording.blogg.se/
Postat av: Elin

Alla gamla klassiker brukar funka för mig en sådan kväll för det är oftast dom som är bäst :) kärlek/drama :) Är inte så inne på alla nya filmer tycker det är så mycket skit nuförtiden men vet inte om du håller med tihi. kram

2010-04-16 @ 09:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0