fnatt

Alltså, är det någon mer än mig som får fnatt ibland & vill göra om en massa saker? Ändra håret/hårfärgen, pierca sig, tatuera sig & göra det ena & det andra. En riktig makeover med andra ord. Så är läget för mig just nu iallafall, får nästan panik & vill göra allt på en gång, för vill jag något då ska det ske fort! Hatar detta med att boka tider & så vidare. Jag blir tokig. Kanske dags att chilla ner? Haha. Jag får lov att invänta morgondagen & DÅ kan jag boka tider & sånt.

Det enda jag vet med mig att jag SKA göra är att tatuera in Peace-symbolen på handleden & göra cornrows (som bilden i tidigare inlägg). Nog om de..

Något som jag väntar på & som jag ser fram emot sjukt mycket är när Christina Aguilera släpper sitt nya album Bionic, den 8 Juni. Hon är grym & hon har varit en av mina favoriter i många år, ingen har en röst som henne för hon är ta mig fan äkta rakt igenom, hon KAN sjunga. Så lägg datumet på minnet om ni tycker hon är lika grym som jag tycker... :)




Här är dessutom hennes nya singel!

Not myself tonight



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0