god morgon!

Hade egentligen velat sova ut idag men jag kan fan aldrig somna om när Mattias kliver upp & far på jobbet. Så då klev jag upp & vek lite tvätt, startade en tvättmaskin & plockade undan lite. Nu lyssnar jag på musik, Christina Aguilera levererar musiken denna morgon. Snart blir det frukost & sen hade jag tänkt ta en promenad men jag börjar tvivla med tanke på det fett tråkiga vädret.... Annars så har jag inte mycket mer att säga förutom att jag ser fram emot kvällen ! ;-)

Peace out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

detsamma! ska ni nåt till kalles senare ikväll? =)

2010-04-30 @ 10:32:00
Postat av: josse

haha jo, "kom ihåg mig" knappen bråkar med mig :P ag vet inte än, david verkade sugen så vi får se var vi hamnar :)

2010-04-30 @ 11:35:00
URL: http://jossus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0