I'm on the top, looking down at ya.

Fortfarande kvar i Kalix & vi blir här hela helgen för syrran & annssi jobbar så vi ska vara barnvakt åt lillan. Känns fett skönt att få slippa P-town ett tag & det är alltid lika kul att komma hit till syrran!
Igår blev det en heldag i Luleå stad & vi började ju givetvis med lunchbuffé på nåt Thaiställe som jag inte minns namnet på. Gott? Som fan & jag var dödsmätt. Efter det gjorde vi staden & jag trodde det skulle gå pengar så in i... Men det blev bara ett köp av ett par peace-örhängen & en ring. Haha kan ju däremot säga att jag & syrran är 2 jäktiga stan-nördar & när vi går på stan tillsammans så blir det DUBBEL stress & fart så Mattias hann bli gode så less! stackarnnn. Efter stan så drog vi till Rutvik & hälsade på brorsans föredetta flickvän Ylva & hennes oerhört söta son Alvin! Sen back to Kalix igen. Kan ju säga att vi var helt slut allihopa när vi var hemma där vid 20.

Nä nu blir det tv tills lillan vaknar sen så blir det bus & skoj & fredag innebär ju fredagsmys för den delen ;)

Peace out y'all.


Kommentarer
Postat av: L

härlig blogg du! :)

2010-04-09 @ 17:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0