impuls

Igår var det tänkt att jag skulle ta det lugnt hemma & bara glo tv men där vid 19 tiden så kände jag mig lagomt så uttråkad så jag slog en pling till Malin som befann sig i Luleå hos Anna. Planerna ändrades då ganska snabbt när jag bestämde mig för att ta 21.25 bussen till Luleå & på bussen träffade jag min Kusin. Vi satt & pratade om lite allt möjligt, han ska även göra min tatuering & jag behöver bara betala 200kr för den, NICE! Det lär nog bli i slutet av månaden.

Väl framme i Luleå så mötte Malin upp mig i stan & vi gick till något ställe som jag inte minns namnet på, där satt vi & lyssnade på några som sjöng & även Malin sjöng, hon var awesome!! Sen träffade jag min brother Rasmus & det var åratal sen sist så vi hade en del att prata om :) Strax efter 24 & efter en drink & en bärs så drog vi vidare mot Cleo & där var det fett kul måste jag säga! Blev några shots & MASSOR med dans, vi shejjkade hela kvällen fram tills 3-tiden & då blev det fyllekäk på Max innan vi tog nattbussen hem till Anna, där vi sov över.

Imorse när vi vaknade så var jag inte ett dugg bakis, tack för det. Vi åt iaf en gofrukost & sen blev det lite kortspel. Sen var det dags att bege sig hem mot P.town igen & vi åkte med Annas syrra som också skulle hit så det var skönt att slippa busshelvetet. Haha vi pumpade lite gammal musik som var populär för många många år sen, nostalgi på hög nivå måste jag säga! Men det var kul :)

Jag har iallafall haft sjukt kul med det bästa sällskapet man kan tänka sig & det blir garanterat ett återbesök till Luleå inom kort :) Nu ska jag ta en dusch & lite senare mot eftermiddagen ska vi dra till pappa & äta surströmming, gott som tusan! Bilder från Luleåbesöket kommer ikväll någon gång..

& med det säger jag Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0