it happens for a reason :)

GUD så trött jag är efter dagens stress, jag är nämligen bäst på att stressa i onödan fast jag gillar som ändå när det är full fart på dagarna :) Begav mig iallafall till stan där vid halv 3 tiden & mötte upp Martina & som vi kramades! Har verkligen saknat henne! Vi har uppdaterat varandra med senaste nytt & det gjorde vi över en fika på Kvarters, vi fick även sällskap av Malin. Tyvärr så hann vi bara träffas ett tag men förhoppningsvis så hinner vi ses ett tag på Söndag också innan hon åker hem & då får jag en klippning också :) Ska toppa det lite & klippa upp, det blir perfa eftersom jag ganska precis nyss färgade håret mörkare. Förresten, Grattis till dig gumman för att du klarade gesällteorin, nu håller vi tummarna att du klarar andra delen också! Men det är jag säker på att du gör.

Valborgsplanerna är nu spikade. Jag & Mattias kommer att spendera kvällen hos Simon W tillsammans med Malin, Niko, Petter & Fredrik. Vi var & handlade all mat osv. idag. Tror det blir jädrans trevligt & det kommer bli sjukt gott med grillat ;)

Nu ska jag hooka med john blund & jag kommer somna dirr. Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0