jobbijobbi

Fick just ett samtal från JC & jag har nu fått ett schema, kommer dock inte få jobba så mycket som jag hade hoppats på men jag är glad ändå :) Nu är det verkligen bekräftat att jag SKA få jobba där. Jag kommer att jobba en del Lördagar & hela vecka 29 & hela vecka 30 & så även om någon skulle vara sjuk kommer jag få hoppa in. Det känns verkligen hur bra som helst att jag fått ett sommarjobb eftersom att det är så jävla svårt att få, men jag lyckades & det känns awesome! Jag kommer få ett till samtal i veckan om vilken dag jag ska få provjobba så att jag får lära känna dom jag ska jobba med & dessutom lära mig det jag inte kan.

Jag känner mig ändå rätt så säker eftersom att jag varit i snart 1 år på Hansens Barn, men det blir ju något helt annat med storlekar osv. Även en annan kassa. Men i övrigt så är det ju i stort sett likadant & känns skönt att jag vet hur det fungerar :)

Nu ska jag skynda mig in till stan, massor som ska hinnas med :):)

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0