keep it up

Bjussar på några bilder. Efter praktiken idag så mötte jag upp Malin & Martina på stan, därefter blev det te & snack på Nodo, Najje & Sandra hakade även på. Sen drog jag med Malin hem till henne, vi glodde på The Big Bang Theory & åt godmat, sen blev det en promenix hem. Jag spanade in ett par snygga skor på Euro Sho & dom fick följa med mig hem, nitar is the shit. Ska dock vänta ett tag innan jag nöter sönder dom.

Nu ska jag krypa ner i sängen brevid min baby, imorgon väntar en ny dag & jag ska fan vara hurtig & ta en joggingtur till papi & hälsa på :)

Peace out.

Damn, hotties.


Min älskling kan det där med blommor, börjar ju likna något :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0