like this feeling

Vädret är ju WONDERFUL idag & därför bestämde vi oss för att gå ut i solen & ha skojigt med Alvina :) Vi började med att åka pulka sen blev det snögubbsbyggande & efter det gungade vi. Alvina har alltid älskat att gunga & hon bjöd på ett varmt leende & massor med skratt, ååh vad det värmde i mosters hjärta :) ♥ Efter ett tags gungande så fick hon mysa i barnvagnen medans vi gick på en långpromenad & gissa vem som gick med stavar om it jag? Haha det var askul & jag kände mig extra hurtig ;) Tror jag ska införskaffa mig såna. Mattias tyckte jag såg gode så rolig ut men it bryr jag mig! :) Nu ligger lillan & sover i vagnen på bron & jag ska strax titta till henne. Kl 16 slutar syster jobbet & ikväll åker vi tillbaka till P-town, vilket inte uppskattas. Men vi har en lägenhet därhemma som måste städas & ingen av oss är speciellt tagg för de.....
Bilder från den här sjukt mysiga veckan kommer nån gång ikväll :)

Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0