martyr

Martyr, den är definitivt sevärd om ni vill ha kalla kårar! Lägger upp en trailer. Se den.

Kvällen har jag tillbringat hos Hanna & hennes rumspolare Lena, blev bjuden på morötter & gurka med goda dipper & så även god tomatsoppa. Jag har nu insett att grönsaker & dipp faktiskt funkar utmärkt så nu ska jag skippa godiset framöver (eller givetvis så kommer jag ALDRIG sluta äta godis men går ju faktiskt att välja bort det ibland).  Kvällen har varit awesome :) När jag kom hem så blev det stavgång en liten runda, pallade inte att gå så långt för jag är fortfarande mätt haha. Nu ska jag göra mig klar för sängen & glo film med älsklingen & imorgon ska jag se ett x antal avsnitt av SATC som jag lånade av Hanna. Efter 16 blir det gymmet med Matte, we're gonna work it! Haha.

Sov gott, peace out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0