Min sommar är räddad

När M slutade jobbet så mötte vi varandra på Korpen för att gratisträna en gång & det blir garanterat att köpa ett kort! Vi började med att gå & jogga på bandet, sen blev det styrka & efter det blev det boxning & jag säger då det, boxning var helvetes kul! Därefter blev det lite välbehövlig stretchning. Jag kände verkligen efteråt hur skönt det kändes i kroppen & jag har saknat träningen sen jag flyttade från Östersund så nu blir det att återuppta träningen igen. & det gör jag för min hälsas skull :) Nåväl..

När vi väl var påväg hem från gymmet så fick jag ett GLÄDJEBESKED via telefon & denna gång så försäkrade jag mig om att det inte var något missförstånd. Dom ringde från JC & jag har fått sommarjobb där! Så nu väntar jag på nästa samtal som kommer till veckan & då får jag veta schema osv.. :) Jag är galet glad över detta för jag har ju gått & förberett mig på att jag kommer vara utan jobb i sommar & jag kan ju säga att det tär på en ganska mycket.. Min sommar är räddad.

Nu ska vi ta en liten promenix in till stan för att hälsa på snabbt hos Mattias pappa! Ha en awesome kväll.

Peace out.

Kommentarer
Postat av: du vet :)

härligt att du fått dig ett sommarjobb gumman! TUSEN kramar till dig!

2010-04-23 @ 18:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0