Pics

Sitter på min bärbara & klickar runt, tittar på lite gamla bilder. Ibland så saknar jag faktiskt min gamla lägenhet i Östersund men framförallt så saknar jag alla vänner som bor där. Jag måste verkligen åka & hälsa på snarast känner jag, funderar på att kanske åka dit vid studenten så jag får se när mina brudar tar studenten! :) Men det beror på hur min ekonomi ligger till & så ska jag prata lite med älsklingen & höra om han vill åka med mig :) Så det återstår att se.

Snart är det valborg & det blir så att jag ska vara med älsklingen & hans polare. Det blir grillning & godricka! Det blir nog perfa :) Nu ska jag strax göra mig klar & sen ska jag till stan med mamma & kika runt lite.

Bjuder på några bilder från förr & med det säger jag Peace out.

Jag i min kära lägga, innan vi hade snyggat till det.


Jag, Martina & Linda :)

I salongen på skolan. Linda färgar mitt hår :)



Girls night hos Martina :) Jag, snärtan marte & Linda :)

Storsjöyran & besök av Malin & Camilla :) Ett oförglömligt minne haha ;)


Mattias & våran hund Casper i läggan, efter att vi hade snyggat till det. Saknar Casper sjukt mycket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0