step by step

Fram tills kl 18 denna Fredag har jag bara varit hemma & tagit itu med lite hushållssysslor, sett tv & mått väl. Sen blev det en cykeltur till Djupviken till David & Jossans place där jag har färgat & klippt Jossans hår. Vi kollade även på Talang & man måste ju fan skratta ibland haha :) Härliga typer i det där programmet. Efter det drog jag vidare till Malin & Nicos place, vi glodde på The big bang theory & Gossip girl. Nu är jag hemma & snart ska jag & älsklingen krypa ner under täcket & se någon bra film, imorgon har jag praktik & jag har då inget emot att ha det på Lördagar, faktiskt roligare än på vardagarna eftersom det är mer folk & mer att göra.

Imorgon ska vi ha en girls night. Jag, Malin, My & Camilla. Det blir vin & massor med prat! :) awesome.

Peace out.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0