to bad for u

Men yes, bara för att jag hade lite svårt att acceptera att jag hade stuckit liiiiite fel i läppen så kunde jag inte låta bli att pilla & pilla så det slutade med att jag blev förbannad & tog ut ploppen & när jag vaknade idag så såg läppen fucked up ut. Nä men den är typ svullen & det ser lite lejt ut. Jävligt passande när man ska på praktik idag ! :P Ska vänta tills svullnaden gått ner & sen får jag se om jag bokar en tid hos någon eller om jag gör det själv igen.

Nu ska jag skynda mig att göra mig klar & äta för jag tog lite väl lång sovmorgon idag, sen blir det promenix till praktiken!

Peace out.

Kommentarer
Postat av: S

Är du inte rädd det ska bli infekterat? Själv hade man så otur :/ Men lycka till ;) puss!

2010-04-15 @ 00:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0