true love is a lasting thing

Idag valde jag att kliva upp när Mattias klev upp, kl 06.30 & tro mig jag kämpade emot min vilja för idag vill jag hinna med ett & annat. När han for på jobbet så satte jag igång med att plocka undan, starta en tvättmaskin & fixa lite här hemma. Snart blir det frukost & efter det ska jag lägga in lite new music på mp3n & ta en promenad. SOFT!

Haha jag & Mattias var på promenad/fotosession igårkväll & det var längesen vi skrattade så mycke & de var sjukt kul :) Om promenader alltid blir sådär roliga så tror jag vi ska gå varje kväll! ;) Sen fortsatte det även inne ett tag & tillslut så avslutade vi kvällen med en film.

















Kommentarer
Postat av: M

haha du är så söt på din trä stock :D haha snyggobert!! De var kul kvällspromis igår! ska bli fler gånger, ;) älskar dig!

2010-04-20 @ 11:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0