to good?

När tankarna snurrar igång.... Jag kan fan inte låta bli att le för mig själv när jag tänker på hur det smider på så sjukt bra för mig just nu, men å andra sidan så vill jag helst skrika ut en massa ilska som jag har inom mig. Det hela resulterar i att jag i några dagar har gått runt & switchat humör titt som tätt & känns ju inte speciellt bra att min älskade sambo får ta all skit. Varför jag är så känslosam det har jag ingen aning om men det är då inte pga. min månadsvecka haha. Jag tror det kan bero på att jag har svårt att ta in alla positiva händelser som har skett i mitt liv på sistone. Det känns så jävla ofattbart att det flyter på så bra. Det resulterar i att jag blir förvirrad & rädd att det ska försvinna framför ögonen på mig.. & resultatet blir mitt konstiga humör.

Jag ska försöka släppa all rädsla & NJUTA av livet som det är nu, för jag trivs så bra & jag har så jävla mycket positiv energi & jag tänker INTE låta den övertas av negativ energi. Nejnej :)

Nu ska jag göra mig en tekopp, ta på mig Mattias varma vinterjacka & sitta ute på balkongen i friska luften, rensa tankarna & röka en cigg. :)

Take care y'all.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0