Kärlek & tankar

När mitt hjärta kommer hem från jobbet, då ska jag ge han en stor bamsekram & be tusen gånger om ursäkt för att jag varit en sån surbitch de senaste dagarna & nästa gång jag blir sådär surig så ska jag räkna till 10 & säga åt mig själv att; TÄNK kvinna, ska du vara sur så kan du sura i din ensamhet men låt det fan inte gå ut över någon annan.


Här kommer ett inlägg som är tillägnat till min Kärlek.

När vi hade börjat träffats lite smått så fick jag höra det ena & det andra om dig. Visst, jag reagerade ju på en del saker & en del saker var ju sant men jag valde det vettiga; att lära känna dig på riktigt för att se vem du egentligen var! Jag är SÅ glad att jag gjorde det för du är verkligen en härlig människa & fin på alla sätt. En del har verkligen fel uppfattning om dig.

Jag älskar dig & jag älskar allt med dig. Ditt sätt att vara, din charm, ditt skratt. Hela din personlighet. Du finns där för mig vad det än handlar om, du kanske inte alltid vet vad du ska säga men det spelar ingen roll för jag du ger mig mod & styrka genom att bara vara vid min sida. Det bästa jag vet är att ligga i din famn & känna dina armar runt mig, du får mig att känna mig trygg. You're my man ;-)

Jag tycker du är great som står ut med mitt hemska morgonhumör, du vet ju hur jag kan bli när du ringer & väcker mig när du är på jobbet men vet du älskling? Trots mitt hemska morgonhumör som tar över hela mig på morgonen, så värmer det innerst inne i kroppen när jag får höra din glada röst varje morgon, även om jag kanske inte visar det.
Jag älskar när du överraskar mig, som den gången då du sa att vi skulle gå ut & röka en cigg & när vi kom ut så hade du tänt massor med ljus & gjort en stor kopp te. Det var så sjukt mysigt när vi satt där & pratade ute i kylan, men jag frös inte ett dugg just den gången :)
Jag gillar när du brukar sjunga när du står i köket & diskar, ibland tror jag att du försvinner in i en egen värld för jag kan stå & titta på dig i flera minuter utan att du märker något, när du helt plötsligt märker att jag står där så blir du jämt generad haha :)
Jag kan inte låta bli att skratta när du ska förklara något komplicerat & det kan ta dig 10 minuter men sen så förstår jag ändå inte vad du pratar om eftersom du är gode så dålig på att förklara haha :)  

Men det jag gillar mest med dig
är att du är den du är & skiter i vad alla andra tycker! Jag ser upp till dig & jag brukar tänka för mig själv att det vore skönt om det vore så lätt för mig. Du har gått igenom så mycket & det har gjort dig till en sån stark människa. 


Vi har varit tillsammans i snart 2 år & vi har varit förlovade i lite över 1 år. Det har varit den bästa tiden i mitt liv men ibland har det även varit jobbigt som fan. Dels för att vi är sjukt envisa båda två, när vi bråkar. Ingen vill ge sig & det kan bli ganska dryga bråk. Det har även varit en del lögner från oss båda, vi har gjort våra misstag, något som jag känner djup ångest över, men det är något som man måste kämpa sig igenom & vi bygger upp vårat förtroende för varandra, känner att vi har kommit långt på den fronten & det är jag glad över. Stark Kärlek övervinner det dåliga. Vi har båda våra sämre & bättre sidor & ibland blir jag TOKIG på dig när dina sämre sidor kommer fram & jag vet att det är samma för dig. Men vet du? Jag står ut, för när det är bra då är det fan bra & jag älskar ju dig, trots dina brister ;) Som du alltid säger när vi har bråkat; Det vi har är SÅ värt att kämpa för & vi ska inte låta bråken förstöra. Du har så rätt & trots att jag ibland har varit nära att ge upp någon gång så har det bara varit tankar som kommit fram pga. min frustration & ilska. Det är ju för tusan meningen att man ska bråka i ett förhållande. Annars är det ju något fel :)

Förstår du hur jävla underbar du är i mina ögon älskling?

Jag älskar dig, Mattias Öberg ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0