what to do

Gårdagen var sjukt trevlig & vi spelade biljard i någon timma, som var riktigt kul även fast jag inte vann mer än en eller två gånger, det var Nico som kammade hem dom flesta vinsterna :) Kan ju säga att matcherna mellan mig & Malin tog lite längre tid haha. Efter det så satte vi oss ner vid ett bord & såg fotbollsmatchen samtidigt som vi smuttade på en cider. Vid halv 11 tiden så valde jag att avrunda eftersom jag skulle upp tidigt idag, så jag cyklade hemåt. Var iaf en mycket trevlig kväll! :)

Idag är det en del att göra som står på listan; tandläkartid 08.40, efter det ska jag ta itu med all tvätt samt städa lite, sen träffa Martina i stan för att ta en fika! :) Klippa pappa & brorsan, sen när Mattias slutar så möter jag upp honom i stan för att storhandla & göra bort systemet. Ikväll har jag även tänkt hinna färga håret, fixa naglarna & alla andra tjejstuffs. Så ser dagen ut & nu ska jag äta en stadig & god frukost! Hoppas solen håller sig framme hela dagen för idag blir det en massa jävla promenerande fram & tillbaka :)

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0