soundtracks

Dagen har sett ut som de flesta Söndagar brukar göra, film & chill. Enda skillnaden är att det blivit 2 promenader, skönt som fasiken. Nu mot kvällskvisten har man fått lite tvätt bortgjort & har även packat lite för imorgon bär det av till Kalix för att umgås med världens underbaraste systerdotter, vi ska baka nå mumsigt, leka, mysa & se film :) :)



Vet inte om jag nämnt det tidigare men jag älskar movie soundtracks! Är fett jävla soft att lyssna på när man ska sova eller när man bara vill chilla. Sen så finns de ju sjukt bra soundtracks som funkar i andra fall också, typ från filmerna Stomp the yard, Step up & liknande filmer. Vet inte om de bara är jag som är ett fan av movie soundtracks men lägger då upp mina favoriter ... :) Då kan jag ju bara säga att filmerna är galet bra också för den delen. På tal om de så ska jag ladda ner dessa.

Braveheart


The Notebook


Pearl Harbour

Såg Pearl Harbour idag, tror ni de blev nå tears? Så fucking bra film & helt underbar. Men det vet ju alla! Är nog inte bara jag som sett den mer än en gång.

Ett tips är ju att inte lyssna på de här om man är deppig, haha jag brukar då inte palla det! ;)

Med det säger jag Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Du vet :)

åh notebook! var så längesen man såg den! tack för tipset :)

2010-04-06 @ 06:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0