when real people fall down in life, they get right back up and keep walking


Kom just hem efter en långpromenad & måste bara säga att jag saknar min kondition som jag hade en gång i tiden... Då skulle ju vemsomhelst säga att det skulle vara smart att sluta röka men tyvärr så är det inget alternativ för mig just nu eftersom jag inte vill sabba mitt humör som är på topp för det mesta just nu, om ingen vill stå ut med djävulen själv? Skulle inte tro det.

Morgonen har jag ägnat åt att se på SATC & jag ska snart se klart första dvdn. Trots att jag har sett dessa avsnitt ett x antal gånger så blir jag aldrig less & lär aldrig bli heller. Det är en gladeserie som man inte får nog av helt enkelt :)
Haha jag håller med Carrie när hon säger "I like my money right where I can see it, hanging in my closet".

Nu ska jag fortsätta plöja alla avsnitt! Lägger först in en härlig låt med Group 1 Crew, värd att lyssna på.


Group 1 Crew - The keys to the kingdom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0