ya heard everything has cleared up

Nu är Mattias jävlat snaggad på huvudet, vet inte riktigt om jag tycker de är så snyggt men det är ju såklart hans val haha :) Jag lyckades iallafall få han att spara ut håret ett bra tag ;) Nu måste jag börja om på nytt igen haha, men det är ju då ingen big deal egentligen om han har kort hår eller inte.

Har varit hos min underbara styvmamma Marita idag & fikat för hon fyller nämligen år, tusen Grattiskramar till henne! Jag hoppas att hennes dag har varit underbar & om du läser det här så ska du veta att jag älskar dig :) Kram!

Nu ska jag chilla fram tills Mattias & Ludde har sett en film dom ser & lite senare ska jag & Mattias gå på en långpromenad & jag ska inviga mina nya gåstavar som jag fick av Marita, awesome! På Torsdag blir det nog gymmet dessutom, sen när pengarna rullar in så köper vi förhoppningsvis ett kort & då är det bara att sätta igång.

& med det säger jag Peace out.

Kommentarer
Postat av: Marita

Älskar dig också, puss och kram

2010-04-20 @ 21:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0