blueberry

Medans Mattias tar en powernap som han oftast gör efter jobbet så ska jag göra iordning en liten matsäck & fixa nå grejjs innan vi går ut i skogen & plockar blåbär & njuter av naturlivet! ;) Planen är att vi ska plocka en stor full hink med blåbär, frågan är ju om man orkar de när man handplockar, men det ska väl inte vara några problem? :) Jajja, det blir nog ett riktigt bra avslut på min sista lediga idag för imorgon börjar jag jobba & jobbar 9 dagar i sträck på Nolia, det blir kul ! :)

Förresten, vi hade ju tänkt åka på en minisemester till Göteborg eller något liknande men det får vi dessvärre flytta fram eftersom att vi inte hinner med det dels för att jag börjar mitt fjärde år jävlat snart & för att Mattias jobbar, för det känns lite tråkigt att bara åka över en helg. MEN då har vi smidit en annan plan & det är att vi hade tänkt åka till något mysigt ställe & tälta över natten. Då hade vi tänkt fiska, grilla & vandra! Ska kolla runt på internet senare & kolla vars man kan fara! Kan bli kul :)

Nu ska jag fixa inför blåbärsplockningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0