don't fall for nothing

Precis hemkommen till P-town, fick skjuts idag också, tack för det. Men idag känner jag mig som en jävla zombie, somnade inte förens halv 1 igår & så kliver jag ju upp 5 för att hinna med alla bussar som ska hinnas med. Så inatt har jag bara fått 4 & en halv timmes sömn. Det är FÖR lite för min del.. Men det tar ju fan ett tag att vänja sig så jag får väl ha tålamod. Så min plan nu är att jag ska ta en powernap på en timme eller så, sen ska jag städa upp lite här hemma samtidigt som jag inväntar Mattias. Sen ikväll så får vi besök & då ska jag bjuda på middag & lite vin. En riktig myskväll med trevligt sällskap! Det gillas ju ;) Men ni får väl ha en soft fredag då, foaks! Peace... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0