fredagskväll med gotti på sjukan

Tusentusen Tack till Sophia Strid som har tagit sig tid & gjort den här fina blogg-designen åt mig! :) Är supernöjd!! :) Ni kan gärna kika in på hennes blogg, http://sophialinacatarina.blogg.se/ ! Tack igen, Sophia!

Den här fredagen blev inte som jag hade tänkt mig riktigt, först var det jobb 10-18 & det gick ju bra förutom at jag har haft astma hela dagen & överdoserat bricanyl utan att det har hjälpt, sen så har jag dessutom en sjukt jobbig förkylning & därav astman. Iaf så tänkte jag att det skulle gå över, någon gång. Så efter jobbet for jag förbi Ica & köpte en chipspåse & lite godis, planen var att jag skulle hem & slänga mig i soffan & se en bra film & äta gotti. Väl hemma så blev min astma värre & jag blev på sjukt dåligt humör & fick sån ångest över tanken att jag inte skulle kunna sova en blund inatt. Så då begav jag mig mot akuten. Som dom flesta vet så är det ju lång väntetid där, så jag har spenderat några dryga timmar där i väntan på att få andas i en såndär riktig inhalator, som jg VET hjälper.

Haha, jag tog då med mig godispåsen & gottade i väntrummet på Piteå Sjukhus samtidigt som jag glodde på tv. Så har min fredagskväll sett ut! Inte det roligaste men nu kommer jag att sova riktigt bra inatt & då är jag redo för jobb imorgon! Redo som bara den. Lördag imorgon & det innebär mycket folk på mässan så då är det bara att köra järnet till tusen!

Nu ska jag sova, känner att det behövs. För nu börjar min kropp bli riktigt utmattad efter alla dagars jobb på Nolia, men det är bara 2 dagar kvar & efter det ska jag vila ordentligt. Men på ett sätt så känns det riktigt tråkigt att det snart är slut, för jag tycker dte är skitkul! Nåväl, sov gott så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0