Gokväll folket!

Sådärja! Blev en super kul eftermiddag/kväll i skogen! Vi började med att vandra i skogen, sen så stannade vi på fotbollsplanen & fikade & njöt av solen. Efter det så började vi plocka blåbär, men jag är ju som lite trög som tänkte att det skulle vara lätt som en plätt att plocka en full hink! Vad tänkte jag med?! :) För det första så handplockade vi ju & för det andra så blev bara botten av hinken täckt med blåbär. Haha! Men det räcker till muffins & så tipsade Monica om blåbärsgröt som lät sjukt gott! Om jag har orken efter jobbet imorgon så ska jag baka blåbärsmuffins, muuuums!

Lägger upp lite bilder från eftermiddagen/kvällen ;)




Hann precis ta kort när Miko tog ett jätteskutt! :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0