happy me

Första arbetsdagen på Nolia gick hur bra som helt & det var verkligen sjukt kul!! :) Jag är dock helst slut nu men ändå så glad! 8 roliga timmar har det varit idag & jag har träffat så många nya människor & jag längtar redan tills imorgon! Ska vila upp mig ordentligt ikväll & imorgon är det dags igen! Ända fram tills söndag är det jobb som gäller & jag önskar faktiskt att det hade kunnat vara ännu längre! Jag vill INTE ha några lediga dagar, jag vill jobbajobbajobba! För det är så kul!

Det är faktiskt så, att jobba är bland det bästa jag vet, så länge jag trivs med arbetet! Spelar ingen roll hur trött jag är eller hur slutkört mitt huvud är. Mitt humör är ändå alltid på topp när jag får jobba med något jag trivs att jobba med. Så iaf, vila nu & tagga för imorgon! Ny dag, nya tag & ny arbetsdag :)

Kanske återkommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0