Hej folket!

Igårkväll umgicks jag med Martina, vi satt ute på balkongen & pratade girltalk medans Mattias & Anton låg inne & såg på film :) så det var då trevligt & nog längtar ja allt tills vi blir grannar!

Idag är det lördag & när vi vaknade så satte vi igång med att städa, Mattias har städat i förrådet & jag har städat i läggan. Jag har däremot segat som fan, är inte klar än haha! Men då kör vi ju inte på vanlig städning, nu är det höststädning som gäller. så jävla SKÖNT de kommer vara när de är gjort! Förresten, ni måste få se en före & efter bild på förrådet, nog har han gjort ett bra jobb min sambo ;)

Vi gjorde ju en FET tabbe när vi flyttade in, vi bara slängde in
alla saker istället för att fixa ordning direkt.


Nu ser det ut som ett riktigt förråd! :) Har köpt en doftgrejj också så nu luktar
det frääääsht! Great work Mattias :)


Jajja, nu ska jag fortsätta städningen & sen blir blir det middag. Efter det ska vi bara ta det lugnt & se på tv/film hela kvällen. Vi har laddat upp med chips & cola så det räcker och blir över ;)

Kommentarer
Postat av: Marita

Bra jobbat, båda två

2010-08-22 @ 09:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0