hurtbullar

Där vid halv 11-tiden kände jag mig lagomt uttråkad så då packade jag Mattes stora ryggsäck med ett par liter vatten & lite hundgodis & så begav jag mig ut på en lång skogspromenad idag också med Miko. I en & en halv timma vandrade vi runt i storskogen & så stannade vi & drack vatten & tränade lydnad emellanåt. Det var riktigt härligt! Såg dessutom ett perfekt blåbärsställe så ikväll ska jag ta med mig Mattias & så ska vi plocka blåbär så jag kan baka blåbärsmuffins & blåbärskaka :) Under promenaden så ringde brorsan & ville att jag skulle följa med & bada så då gick vi ner till hamnen senare också, men jag bangade eftersom att det blåser lite halvkallt idag, men brorsan tvekade inte så han hoppade i ganska snabbt! Mina fötter fick sig dock ett dopp & det behövdes efter prommisen.

Nu ska jag röja undan lite här hemma sen ska jag slå på en film & softa tills Mattias kommer hem. Först lite bilder!

Redo för skogspromenad, jag såg ut som en turist med den
där ryggan men de fanns ingen mindre så den fick duga! ;)





Drickpaus på en fotbollsplan. Nu har förresten Miko fått sina lapphundsöron :)
Fast det var dock gulligt när dom hängde också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0