I like the way you make me feel

Kom just hem efter en lång skogspromenad med Miko, jag är helt slut & svettig.. & Miko sover som en stock just nu. Trots att det blåser så är de fan varmt! Iaf, vi har tränat lydnad & busat massor, han har fått vara lös & det går fintfint :) & så har jag även testat det där omtalade knepet att man ska gömma sig & Miko blev som tokig när han inte hittade mig & när han väl hittade mig så blev han hur glad som helst & efter det så gick han inte mer än en meter ifrån mig, så det funkade! Nu ska jag hänga tvätt sen ska jag ta en dusch & efter det ska jag slå på en film, New York, I love you , som Mattias laddade ner åt mig igår. Så det blir att se den!

Förresten, ett filmtips till er! Om ni inte redan har sett Freedom Writers så måste ni se den för den är så sjukt bra & den är baserad på en verklig händelse, jag gillar filmer som är baserade på verkliga händelser, det får liksom mer betydelse. Lägger upp en trailer, se den & så ser ni filmen också. Ett tips!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0