klirrklirr

Den här dagen har toppat alla andra. Haha det låter så varje dag men jag tror det kommer bli bättre varje dag också! klirr..!

Tröttast är jag nog idag, för igår var planen att jag skulle se lite film & sova efter de sista jag skrev, men då vart det annat istället. Jag & Miko tog en cykeltur till Skuthamn & hälsade på hos papi & Marita. Såg på tv ett tag med lillsis & käkade bullar. Sen cyklade vi hem igen & Miko älskar att springa brevid, shit vad han springer fort för att vara så liten haha, galet! Iaf, när vi kom hem så tog jag en dusch & fönade håret, platta det osv. Så jag var inte i säng förens 11 typ & somnade inte förens 12.. & jag behöver fan mer sömn för att vara helt pigg på jobbet!

publicerar strax ett inlägg med lite musik & så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0