kort update som vanligt

Haft finbesök igen ikväll av våra blivande grannar! :) & vi har köpt våran efterlängtade plattskärm till datorn så bort med den gamla skiten. Sen så har vi även hunnit bestämma oss för vilken tapet vi ska ha till fondväggen, den är snygg & det kommer bli perfa!

Iaf så har vi nyss cyklat med Miko & varit ner till fotbollsplanen där han har fått springa lös, haha jag lyckades göra en fin bejl & nu har jag ont som fan i benet & så lite ansträngningsastma på det efter springandet & cyklandet. Någon behöver visst träna upp sin kondition ;) Nu ska vi iaf lägga oss i sängen & se en film & jag ska kura ihop mig i Mattias famn. Mys!

Sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0