ledighet, inte min grejj

En morgon som den här, då jag är ledig & uttråkad så hade det varit nice med ett stort utbud tv-kanaler! Meeen då har ju Mattias nämligen beställt Viasat Silver & på onsdag så har vi många bra kanaler! Då blir det min morgonrutin under den här veckans ledighet, nämligen att äta frukost & ha morgonmys med Miko framför tv:n.

Förresten, igår var jag på jobbmöte & vi planerade inför Nolia-veckan för jag jobbar nämligen alla dagar under Nolia! Det kommer bli sjukt kul, där kommer jag att stå & demonstrera för en produkt & min uppgift är att visa för folk hur produkten fungerar & få dom intresserade! Det kan bli en utmaning & jag längtar som tusan! :) Så jag kommer att läsa & lära mig allt om produkten under den här veckan & så blir det att öva en hel del inför Mattias varje kväll. Nu är det iaf bara att invänta lördagen då det börjar!

Nu ska jag försöka fördriva tiden den här dagen & jag ska börja med att ta en långpromenix med Miko, sen tror jag att vi ska glida förbi mamma & hälsa på. Ska även ringa syster & höra hur hon & mina saknade gullehjärtan mår! Sen vet jag som it.. kanske mamma vill följa på stan :) Men vi hörs sen, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0