men YES!

Dagen började bra, förutom min nervositet & dessutom så var jag trött eftersom jag klev upp så tidigt som halv 5 för att hinna fixa mig, ta mig till stan & hinna med bussen mot Skeå. Men det gick bra & det har varit en lugn dag på skolan, vi har bara lärt känna varandra & haft massage till musik. Sen så åkte jag hem med Tina så det var skönt att slippa ta bussen, så jag tackar Tina för skjutsen! :) Imorgon är jag ledig, eftersom det inte är någon historia, så vette tusan vad man ska hitta på då. Hade ju som helst velat fara till skolan, vill inte gå här hemma & tråka. Jajja.

När jag kom hem så kollade jag om min lön hade kommit & det hade den & jag kan ju säga att jag blev lite chockad för jag fick mycket mer lön än vad jag hade väntat mig. Den här lönen satt riktigt fint! ;) Så nu ska jag kila ner på affären & storhandla. Måste bara säga det, jag är galet glad idag & det är alltid en lika härlig känsla när man är på såhär bra humör. :) vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0