nervös

Har varit & hämtat mitt tillfälliga busskort på backa, lämnat tillbaka tapetrullarna, cyklat med Miko & dammsugit. Har även hunnit bli sådär lagooomt nervös inför skolstarten imorgon. Är så redo för mitt fjärde år men jag hatar att vara nervös, har trots allt inte suttit i skolbänken på länge. Men egentligen handlar det inte om det, det handlar om att jag ska hoppa runt i olika klasser & det kan vara lite jobbigt från min sida. Nytt folk, hela tiden. Tur jag känner några stycken dära som jag kan umgås med på rasterna. Men jag är ju där för att plugga & få klart mina ämnen, det är mitt mål & jag ska ta studenten, för det är bättre sent än aldrig. Let's go! :)

Lunchdags nu, sen ut & promenixa. Ska även tvätta vinterjackorna så är de gjort. Lär ju vara ganska trött när jag kommer hem från skolan framöver & så ska det ju pluggas. Så nu gör jag ett sista ryck med städning också, lika bra. Vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0