nu ska jag hissa & dissa

Malin:





- Musik, som kan göra vardagen så mycket roligare!

- Nagellack i ALLA färger. Speciellt nu när det är höst då jag ska köra med enbart färgglada lack.

- Te! Finns inget bättre än att koka en varm kopp te nu när kylan är på g.

- Solarium.

- & så måste jag ju hissa att skolan börjar snart & jag kan ju inte blir mer taggad inför mitt fjärdeår!




- Att jag började om att röka när jag hade hållt mig i 4 dagar. Ska göra ett nytt försök nu när skolan börjar.

- Dom som måste klanka ner på andra för att själv må bra. Idioter, med andra ord.

- Att T.I. flyttade fram datumet då hans nya album ska släppas.

- Glappkäftar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0