saker på G

Idag har jag, syrran & barnen varit i Haparanda & Finland. Har inhandlat 2 par nya skor, massor med sockar åt mig & Mattias, en förvaringshylla till badrummet & lite andra smågrejjer! Ikväll blir det att fara & sola solarium igen, skönt!

Kom på en sak.. nu är det ju snart dags för höststädning. Känns ju fan inte kul, för då är det maaassor som ska göras. Täcken, kuddar, vinterjackor osv.. ska tvättas upp. STORstädning från grund till topp, då menar jag all over the place, i alla hörn & kanter. Frysen ska avfrostas, kylen ska torkas. Garderoberna ska torkas ur & alla skåpar. Ja jävlat rubbet & stubbet. Sen så har vi ju ett STORT jävla förråd som vi måste städa upp eftersom att vi bara slängde in alla saker när vi flyttade in i lägenheten. & det kommer garanterat ta några timmar att städa igenom det förrådet :P Men vi ska planera in en heldag när vi ska ta itu med det här, inom de närmsta veckorna får det bli. Sen så kan man ju bara njuta när de är klart. Men det är fan skitgöra alltså. Fifan.

Iaf, nu ska jag mysa med gullungarna sen blir det solning! Pz.

Hade tänkt lägga upp lite bilder inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0