sho

Då var andra arbetsdagen avklarad :) Imorgon ska jag få stå i en annan monter & sälja en annan produkt,dock ändå brevid mina arbetskamrater & det är ju bra! Så ikväll måste jag träna lite så att jag lär mig mer om den här produkten & så imorgon får jag träna in en helt ny demo! Kul!! :)

Nu står Mattias & lagar middag, blev en sen middag men bättre sent än aldrig! Klantig som jag var så glömde jag lunchen hemma när jag for till jobbet idag, så jag fick ta ut en längre lunch, 10 min, eftersom jag var tvungen att gå & köpa en hamburgare & sen återgick jag till arbetet igen. 10 minuter låter lite, jag vet. Men jag har valt att försöka jobba så mycket som möjligt & skippa att ta raster, vill ju få så många kunder som möjligt :) & eftersom att det är ens eget val hur länge man vill ta raster & lunch så har jag valt det själv. Vila kan jag ju göra när jag kommer hem!

Nu blir det middag, sen vila & sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0