skoltaggad

Som rubriken säger så är jag sjukt taggad inför mitt fjärde skolår! Vi har just varit på skolmöte & jag har fått mitt schema inför höstterminen. Dessa ämnen kommer jag att läsa;

- Samhällskunskap A
- Religion A
- Historia A
- Psykologi A

Sen så har jag även kvar ett kapitel i Matematik A & två moment i Svenska B, som jag inte hunnit klart sen förut. När vi gick ut ur skolan efter mötet så gick jag ut med ett leende på läpparna & jag känner mig otroligt förväntansfull & positiv. Jag längtar!! Känns dessutom bra att jag få en mjukstart, jag slutar 15.45 på måndagar & tisdagar men på onsdagar, torsdagar & fredagar så slutar jag 12. Min egna lilla plan är att jag ska stanna på skolan i någon timme då jag slutar tidigt, så jag kan plugga där. Hinner ju även plugga på bussen, för dom som inte redan vet det så går jag ju skola i Skellefteå :)

Hursomhelst, det här kommer att gå bra, för med rätt inställning & med kämpaglöd så funkar allt! :) Sen så har jag även bestämt mig för att det ska funka & dom flesta känner till min starka vilja. Vill jag något då ska det bli så ;) Dessutom så ska jag ju såklart ta studenten 2011 eftersom att jag inte gjorde det 2010 som det var tänkt! Bättre sent än aldrig :)

Nu ska jag göra mig redo för en shoppingdag med syster, jag ska inhandla lite kläder, pennor & block. Säkert något mer fint också :) Pz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0