sleepy

Efter jobbet så for jag & Mattias på kvartersfest i Skuthamn & åt med pappa, Marita, lillsis & allt annat folk. Riktigt gott med grillat :) Sen så drog vi hemåt för jag kände mig för trött för att stanna, även fast det hade varit kul att stanna & vara med på tipsrundan & alla andra lekar, men jag kände att jag behöver vila, så jag orkar imorgon sista dagen! Har jag förresten sagt att syrran, Alvina & Hugo är här? :) Då blir jag på så himla bra humör! :) Nu ska jag & syster se på tv & ta det lugnt, sen blir det sängen för min del.

Förresten, på måndag är det skolmöte (planering inför min skoltermin) & vet ni vad jag ska göra sen efter det? Jag ska SHOPPA! :) Ska spara hälften av min lön till räkningar & andra viktiga saker, men jag ska även unna mig lite kläder & andra finsaker för andra hälften. Så är de men vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0