Söndag

Igår var jag iväg med pappa, Marita & lillsis till Muskus som ligger utanför Älvsbyn, där vi firade Maritas föräldrar & åt supergod middag & supergod efterrätt. Det var trevligt! Vi tittade även på våran förra stuga som låg på andra sidan sjön & soooom jag saknar den, eller det gör vi alla. Jag & sis försökte övertala dom att sälja husvagnen & köpa stuga istället, tror det kanske är något dom överväger också.. :) Håller tummarna! Jag vet nämligen vem som skulle spendera mycket tid där på helgerna isf! Jag & Mattias såklart :)

När jag kom hem igen så tittade Martina & Anton förbi, vi drack lite te & sådär, sen så fixade vi skjuts till Bersika där Mattias köpte ett PS3 så nu har han sitt efterlängtade spel! Sen så satt vi alla fyra & käkade karra & tittade på tv4 play. Så kvällen igår var riktigt nice.

Nu ska jag strax gå en promenix med Miko sen drar jag & Matte till stan en snabbis, tänkte hinna kolla gallerian snabbt & så ska vi på hemmakväll. Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0