tankar

Jag sitter fast i en tankebubbla för tillfället. Jag är så full av positiva tankar & det är nästan så att jag vill skrika ut min glädje eller så fälla tusentals glädjetårar! Vilket som, bara jag får framhäva min glädje! Är det kanske så att jag är den lyckligaste tjejen på jorden?! Om inte så känner jag mig som det iaf. 

Syster skickade ett mms på lillknodden & han är så otroligt söt! SOM jag längtar tills jag får hålla i honom, pussa på honom & krama honom. Hur ska jag kunna sova inatt när jag längtar så galet mycket? Jag är då så sjukt lättad över att allt har gått bra & att syrran & bebisen mår bra! När Alvina fick se bilden på lillebror så tittade hon i flera minuter & sedan dess har hon frågat sisådär 20 gånger om att få se bilden igen :) Det ska bli så spännande att få se hennes reaktion när hon får träffa honom & jag är säker på att det kommer vara ett oförglömligt ögonblick när hon får hålla sin lillebror för första gången! Jag säger då det, Jag är en stolt moster! Verkligen.

Jag ska snart koka en kopp te & chilla lite med en bra tidning, sen ska jag lägga mig i sängen brevid Alvina & sova, för imorgon väntar en speciell dag! :) Bara att hålla tummarna att dom får komma hem imorgon, men det ser ut att bli så :)

Först lite olika bilder!



På lekparken tidigare idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0