tralllala

Fick precis veta en rolig nyhet, vi får snart nya grannar! Martina & Anton ska flytta till lägenhetshuset som är brevid här, man kan ju fan inte få bättre grannar! :) Då kommer en viss Malin traska över till Martina titt som tätt & dricka te & surra hela dagen lång. Så trevligt!

Nu har jag tvättat flera maskiner, diskat & röjt undan. Nu ska jag bara invänta min fina sambo som är på jobbet, sen ska jag laga godmiddag till han & ikväll blir det att umgås med Martina & dricka någon cider & sitta på Nodo. Ser ut att bli en bra fortsatt fredag, det gillas.

Shit, min valp går an på mina skor just nu så jag måste avsluta inlägget, men vi höres ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0