nu har lillkillen kommit

Idag kl 12.47 blev jag moster igen!! :) Nu är Hugo född & han är en fullt frisk liten pojke & syster mår också bra! :) Jag är så himla glad just nu & jag vill träffa lillen nuuu! Jag hoppas att dom får komma hem imorgon & då vet jag någon som kommer gråta glädjetårar, för jag är så glad! Nu är ju min lilla sockerpingla storasyster & hon har surrat om lillebror hela tiden :) Är iaf mycket lättad över att allt gick bra & så har jag pratat med syster i telen & hon har berättat hur allt har gått! Nu är det bara att invänta hemkomsten! :)

Förresten så har jag & Alvina varit på äventyr hela dagen, först fick hon följa med hem till våran lägenhet & då kom även Monica på besök, så då bjöd vi på fika & kaffe! Sen efter det så skjutsade Monica mig & Alvina till Skuthamn där vi har hälsat på! Vi har ätit en massa smultron, morötter & jordgubbar, färska dessutom, direkt plockade ur landet. Sen så har vi hoppat studsmatta, ritat & bara varit ute på gården & lekt. Alvina ritade en teckning åt lillebror :) Hon är så go! Efter det blev det promenad hem till mamma igen & hon sov hela vägen i vagnen. Nu har vi just ätit middag & jag ska snart följa med Matte när han ska göra sin tredje tatuering! :) Men ja återkommer, så höres vi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0